A projektben 2010 szeptemberéig megvalósult eredmények az alábbiak:
- A tantestület tanárai kollektíven 3 (epochális okt.,IPR, profi komm.) akkreditált (a korábbiakkal együtt 5- SDI, projekt) képzésen vettek részt. Egyesek további kiegészítőkön (kompetenc. alapú okt.SNI) is részt vettek. A megszerzett akkreditált képzések száma eléri összesen a 60-at.
- Megszerveztünk 2 db 3 hetes projektet (média, iskolaszocializáció) 6-6 tanulócsoport számára. A MÉDIA projekt egyúttal moduláris is volt: reklámtörténet, reklámelemzés, forgatókönyv-készítés, reklámkampány, reklámklip-forgatás követte egymást.
- Megvalósult 2 db egyhetes projekt (érettségi felkészítés, gólyatábor) 2-2 tanulócsoport számára, előkészületben ősszel az "Integrált természetismeret" 2 tanulócsoport számára.
- Önálló innovációban elkészültek az IKT-s tanmenetek, valamint a "Történelem" és a "Művészettörténet" digitális tananyagának nyersanyaga. A digitális tananyag ősszel válik kompletté.
- Önálló innovációban elkészült a Matematika, a Magyar 4 évfolyamos kompetencia alapú szerkesztett jegyzete, ill. ennek célzottan kompetencia alapú kiegészítői.
- Önálló innovációban elkészült az "Angol" 9-10, 11-12.-es és a "Német" 9-10, 11-12.-nyelvoktatás kompetencia alapú munkafüzete.
Megvalósulóban a Pedagógiai program követelményeknek megfelelő aktualizálása.
A 2009-10-es tanévben a tanórák mintegy 4,5%-át sikerült tömbösíteni, a 2010-11-es tanév órarendjében a tervezett tömbösített órák száma meghaladja a 10%-ot.
Az IKT-s eszközök alkalmazásával lebonyolított tanórák száma jelentősen növekedett.
Hárs Isztván - projektmenedzser |