Idézet a II. PEJ jelentésből:
"Az új tanév beindulása előtt került sor a 9. évfolyam témahetére, az un. "Gólyatábor"-ra, amelyet vidéki környezetben közösségépítés célzattal valósítottunk meg, s újfelvételes 9.-eseink mintegy fele vett részt rajta. Megismerkedhettek az iskola szellemiségével, a Házirenddel, SZMSZ-szel, s egy hétig jól érezték magukat a pedagógusok mintegy 50%-ával összetalálkozva.
A tanév indítása előtti utolsó napokban a tantestület még átesett egy újabb akkreditált képzésen - Professzionális tanári kommunikáció címmel, amely az IPR módszertani képzést testesítette meg. Ezzel a csoportos akkreditál képzések befejeződtek, s a többség - a tantestület zöme - 5 képzésen jutott túl.
A tanév indítására elkészültek az Iskolaszék által jóváhagyott, a pályázatba betervezett kompetencia alapú taneszközök, (Munkafüzetek) magyarból, matematikából és megvásároltuk az IKT-s kompetencia fejlesztéséhez az Irány az ECDL c. kötetet is mindenki számára.
Elkészült a Digitális tananyagok nyersanyaggyűjtése is, amelyből - ahogy reméljük és időnkből futja - október végére honlapok - aművészettörténet már fenn van -, ill. később DVD-k készülnek az eredményesebb és hatékonyabb oktatás érdekében.
Szeptember második felében valósult meg az Integrált természetismereti témahét a 2 db 11.-es osztály, azaz a 11. évfolyam részére. Tolna megyei talaj- és vízminta-elemzés (források, Sió, Sárvíz), természetfotózás, meteorológiai mérések, elemzések színesítették az amúgy tanterembe szokott órák és közösségek feladatait.
Az új tanévre elkészült a módosított Pedagógiai program, s írott formába öntöttük az intézmény által alkalmazott un. "Jó gyakorlatokat" is."
Hárs István projektmenedzser |